    From: "tg" <a...@b...cpl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: sprzedaz bez dzialalnosci?
    Date: Tue, 27 Apr 2010 17:47:55 +0100

    jak najprosciej bedac w 'zgodzie z prawem' sprzedac (zalozmy na
    allegro itd.) znaczna ilosc podzespolow komputerowych ktore
    wpadly mi w rece w okazyjnej cenie - likwidacja zapasow zakladu
    montujacego pc? chcialbym to zrobic tak prosto jak sie da,
    niekoniecznie musialoby to byc optymalne podatkowo - mam dosyc
    duzy zarobek na sztuce, za to chce miec swiety spokoj i zapomniec
    o sprawie w momencie kiedy skoncze sie w to bawic

    jako komputerowiec z zamilowania i zawodu prosze o wyrozumialosc,
    moje horyzonty podatkowe koncza sie na przeklepaniu cyferek z
    pitow 11 do 37