  • 31. Data: 2009-05-10 11:10:06
    Temat: Re: sprzedaż firmom oprogramowania
    Od: "wspolna-flaszka.pl" <p...@g...pl>

    > Po co pytasz skoro nie interesują cie odpowiedzi
    > tylko szukanie nieistniejących problemów

    mam powód by pytac.

  • 32. Data: 2009-05-10 11:20:18
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "wspolna-flaszka.pl" <p...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:gu65pd$qa4$1@inews.gazeta.pl...

    > w tresci aukcji nie spotkalem sie z takim napisem :)

    A slyszales tez o aukcjach "prywatnych"?
    Zeby zalicytowac cos (lub kupic) , trzeba najpierw napisac do uzytkownika,
    by zaprosil Cie do zakupu.
    To jest najwlasciwsze narzedzie.

    Pzozdrawiam
    SDD

  • 33. Data: 2009-05-10 11:33:26
    Od: "wspolna-flaszka.pl" <p...@g...pl>

> [...]
    >
    > A slyszales tez o aukcjach "prywatnych"?
    > Zeby zalicytowac cos (lub kupic) , trzeba najpierw napisac do uzytkownika,

    ale czemu wy zakladacie ze to ja chce wystawic ? :)

  • 34. Data: 2009-05-10 11:37:21
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "wspolna-flaszka.pl" <p...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:gu6e2d$456$1@inews.gazeta.pl...

    > ale czemu wy zakladacie ze to ja chce wystawic ? :)

    Ja nie zakladam, ze chcesz cos wystawic.
    Ja przyjmuje za pewnik, ze chcesz potrollowac :)

    Pozdrawiam
    SDD

  • 35. Data: 2009-05-10 11:52:33
    Od: "wspolna-flaszka.pl" <p...@g...pl>

    > Użytkownik "wspolna-flaszka.pl" <p...@g...pl> napisał w
    > wiadomości news:gu6e2d$456$1@inews.gazeta.pl...

    > Ja nie zakladam, ze chcesz cos wystawic.
    > Ja przyjmuje za pewnik, ze chcesz potrollowac :)

    co prawda jestem trollem ale nie tym razem :)
    chce komus narobic klopotow, stad pytania :)

  • 36. Data: 2009-05-10 14:31:25
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z niedziela 10 maj 2009 13:20
    (autor SDD
    publikowane na pl.soc.prawo.podatki,
    wasz znak: <gu6d9g$5bb$1@news.onet.pl>):

    > A slyszales tez o aukcjach "prywatnych"?
    > Zeby zalicytowac cos (lub kupic) , trzeba najpierw napisac do uzytkownika,
    > by zaprosil Cie do zakupu.

    Ale Alledrogo zlikwidowało takie aukcje ZTCW bo były używane do tworzenia
    ogłoszeń.

    --
    Tristan

  • 37. Data: 2009-05-10 14:42:18
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello SDD,

    Sunday, May 10, 2009, 1:20:18 PM, you wrote:

    > A slyszales tez o aukcjach "prywatnych"?

    Już od dawna na Allegro takich nie ma.

    [...]

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 38. Data: 2009-05-10 14:43:53
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    >W odpowiedzi na pismo z niedziela 10 maj 2009 13:20

    > Ale Alledrogo zlikwidowało takie aukcje ZTCW bo były używane do tworzenia
    > ogłoszeń.

    No to ladnie. W dupach im sie poprzewracalo.
    Co im szkodzilo zarabiac na ogloszeniach? I tak bardzo czesto Kupujacemu
    zalezy, by aukcja poszla przez Allegro, bo to lepiej chroni jego interesy.

    Pozdrawiam
    SDD

  • 39. Data: 2009-05-10 16:12:00
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z niedziela 10 maj 2009 16:43
    wasz znak: <gu6p77$3lk$1@news.onet.pl>):

    > No to ladnie. W dupach im sie poprzewracalo.
    > Co im szkodzilo zarabiac na ogloszeniach?

    No właśnie nie zarabiali.

    --
    Tristan

  • 40. Data: 2009-05-10 16:39:14
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    > No właśnie nie zarabiali.

    A co, wystawienie aukcji jest za darmo?
    Np. zdecydowana wiekszosc aukcji z samochodami tez pelni funkcje tablicy
    ogloszen (nie sadze by wiele osob kupowalo samochody na aukcjach bez
    osobistego ich obejrzenia. A jak juz przyjedzie, obejrzy i fura podoba sie,
    to kupuje poza Allegro.
    W tym przypadku po prostu cena za wystawienie jest stosunkowo duza (15 zl) -
    i w ten sposob 'ogloszenia" staja sie oplacalne.

    Pozdrawiam
    SDD