  • 41. Data: 2009-05-10 16:48:50
    Temat: Re: sprzeda? firmom oprogramowania
    Od: Tomek <t...@o...pl>

    Dnia 10-05-2009 o 18:39:14 SDD <s...@t...pl> napisał(a):

    > U?ytkownik "Tristan" <n...@s...pl> napisa? w wiadomo?ci

    > A co, wystawienie aukcji jest za darmo?
    > Np. zdecydowana wiekszosc aukcji z samochodami tez pelni funkcje tablicy
    > ogloszen (nie sadze by wiele osob kupowalo samochody na aukcjach bez
    > osobistego ich obejrzenia.

    Też tak myślałem, w ciągu 5 min po wystawieniu miałem KUP teraaz
    i gość chciał od razau przyjeżdzać mimo że było koło 23 :)
    Fakt że chciałem szybko sprzedać i cena była okazyjna,
    ale tego się nie spodziewałem.

    --
    Pozdrawiam,
    Tomek

  • 42. Data: 2009-05-10 16:58:36
    Temat: Re: sprzedaż firmom oprogramowania
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z niedziela 10 maj 2009 18:39
    (autor SDD
    publikowane na pl.soc.prawo.podatki,
    wasz znak: <gu6vvh$j2c$1@news.onet.pl>):

    > A co, wystawienie aukcji jest za darmo?

    Ano. Jak nie wykupisz dodatkowych opcji typu ,,zdjęcie na spisie''
    albo ,,aukcja na głównej'' to jest darmo. Więc ludzie trzepali w chuj
    aukcji prywatnych z różnymi słowami kluczowymi, żeby se ogłoszenia walić.

> [...]
    > ogloszen (nie sadze by wiele osob kupowalo samochody na aukcjach bez
    > osobistego ich obejrzenia. A jak juz przyjedzie, obejrzy i fura podoba

    No otomoto to chyba nieco inna bajka niż zwykłe Alledrogo.

    --
    Tristan

  • 43. Data: 2009-05-10 17:02:53
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    > Ano. Jak nie wykupisz dodatkowych opcji typu ,,zdjęcie na spisie''

    Wartość początkowaOpłata za wystawienie
    1,00-9,99 zł0,15 zł
    10,00-24,99 zł0,25 zł
    25,00-49,99 zł0,50 zł
    50,00-249,99 zł1,00 zł
    250 zł i więcej2,00 zł

    Wiec nei tak za darmo. Wystarczylo tylko wprowadzic np.wsrod opcji
    dodatkowych pozycje "Aukcja prywatna" i oplata np. 3 lub 5 zl.
    Tak jak jest tez oplata (procentowa) od "Ceny minimalnej"

    Pozdrawiam
    SDD

  • 44. Data: 2009-05-10 17:13:12
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z niedziela 10 maj 2009 19:02
    wasz znak: <gu71br$mj6$1@news.onet.pl>):

    > Wartość początkowaOpłata za wystawienie
    > 1,00-9,99 zł0,15 zł

    No to się zmieniło, bo kiedyś to zwracali, jak się nie sprzedało. Ale nawet
    jeśli, to 15 gr za ogłoszenie i tak kuszące. W samochodach masz 15zł,
    właśnie temu, że to same ogłoszenia są.

    --
    Tristan

  • 45. Data: 2009-05-13 20:49:42
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sun, 10 May 2009, wspolna-flaszka.pl wrote:

> [...]
    d-towarow-i-uslug-1_2_343.html

    > no i co tam stoi w sprzecznosci z tym co napsialem o kupnie osoby nie
    > prowazdacej DG nosnika od firmy ?

    A w którym miejscu widzisz sprzeczność z postami *na inny temat*?
    ;)
    (cytuję: "zawsze tu pisano ze chocby 1 nosnik = kasa fiskalna",
    więc w tych postach pisano o sprzedaży dla podatnika VAT;
    dobrze przemyślałem tego "podatnika", więc przemysleć proszę
    przed strzelaniem do mnie *podatnikiem* zwolnionym ;))

    > Sprzedaje nosnik. Ja robie kup teraz na aukcji allegro z konta nie
    > fakturowego i nie chce faktury, rozumiem ze gosc jest udupiony jak nie ma
    > kasy ? Bo albo podpadnie fiskusowi albo allegro ? :)

    Jak się nie zastrzegł to tak.

    pzdr, Gotfryd