    From: bazek <p...@g...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: sprzedaz mieszkania a podatek
    Date: Mon, 15 Jun 2009 08:08:02 -0700 (PDT)

    Witam,

    mam do Panstwa nastepujace pytanie. W listopadzie 2007 roku sprzedalem
    mieszkanie, ktore wczesniej w 2005 roku nabylem od rodzicow za srodki
    uzyskane z kredytu mieszkaniowego. Czesc srodkow uzyskanych ze
    sprzedazy przeznaczylem na splate pozostalego kredytu. Po sprzedazy
    mieszkania w US zlozylem oswiadczenie o przeznaczeniu pieniedzy na
    zaspokojenie potrzeb mieszkaniowych, niestety nie wiedzialem o
    istnieniu ulgi meldunkowej. 2 miesiace pozniej za pieniadze pochodzace
    z kredytu kupilem inne mieszkanie, a na poczatku tego roku juz jako
    maz mojej zony kupilismy wspolnie mieszkanie.

    Czy zakup tych mieszkan + splata kredytu zwalniaja mnie z obowiazku
    zaplaty podatku ze sprzedazy? Jakie dokumenty potwierdzaja
    wykorzystanie srodkow? Czy ewentualnie, chociaz wiem, ze po terminie
    moge skorzystac jeszcze z ulgi meldunkowej? W sprzedanym mieszkaniu
    bylem zameldowany od 1984 roku wiec spelnialem warunki do skorzystania
    z ulgi.

    pozdrawiam,
    Piotr