  • 1. Data: 2006-11-06 11:59:01
    Temat: sprzedaz programow a kasa fisk.
    Od: "Bea" <b...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Witam!

    Jezeli sprzedaję program komputerowy osobie fizycznej na płycie CD lub innym
    nośniku to musze to rejestrowac w kasie fiskalnej.

    A jezeli sprzedam go jej przez internet - wysylajac pliki - w zadnym momencie
    nie wystapi zaden fizyczny nosnik to chyba juz wtedy nie musze miec kasy?
    np. klient placi przelewem, ja przesylam mu pliki, a pocztą zwykłą idzie
    tylko faktura i instrukcja - podręcznik do programu.

    Dobrze mysle?

    Pozdrawiam!

    Bea

  • 2. Data: 2006-11-06 14:18:07
    Temat: Re: sprzedaz programow a kasa fisk.
    Od: "Bea" <b...@W...gazeta.pl>

    Bea <b...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał(a):

    I jeszcze kontynuajca poprzedniego.
    Sprzedaz samej licencji nie jest objeta kasa fiskalna?

    Pozdrawiam!

    Bea

  • 3. Data: 2006-11-07 00:29:45
    Od: smerf <s...@a...home.pl>

    Bea napisał(a):
> [...]
    > np. klient placi przelewem, ja przesylam mu pliki, a pocztą zwykłą idzie
    > tylko faktura i instrukcja - podręcznik do programu.

    Przyłącze się do pytania, może ktoś wie :)