    From: "hani" <h...@v...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: sprzedaż przez internet- ewidencja kosztów w przesyłki
    Date: 21 Mar 2008 10:50:47 +0100

    Witam
    Proszę o pomoc. Mam dylemat odnośnie ewidencjonowania w książce przychodów i
    rozchodów kosztów przesyłki, które ponosi bezpośrednio klient za zakupiony towar.

    Towar wysyłam za pośrednictwem Poczty Polskiej (nie mam podpisanej żadnej umowy
    na świadczenie usług z Pocztą Polską). Klient do ceny towaru dolicza koszty
    przesyłki i całą kwotę przelewa na mój rachunek bankowy bez wyodrębnienia w
    tytule przelewu, że kwota X doliczana do ceny towaru jest zwrotem kosztów
    przesyłki.Zaznaczam, iż przekazane na mój rachunek bankowy środki na przesyłkę
    towaru nie stanowią dla mnie dodatkowego dochodu.Na paragonie uwzględniam tylko
    cenę towaru bez kosztów przesyłki oraz nie księguję w kol. 13 dowodów pocztowych
    świadczących o poniesionym koszcie za przesyłkę towaru. Czy dobrze robię?

    Dziękuję za pomoc
    Hani