  • 11. Data: 2008-03-22 21:02:03
    Temat: [OT] Re: sprzedaż przez internet- ewidencja kosztów w przesyłki
    Od: <s...@a...pl>

    > Po ciężkich poszukiwaniach znalazłam informację:-)Może się komuś przyda
    > więc podaje linka
    > http://www.e-porady.pit.pl/pages/i/2004.php?ka_id_s=
    173&offset=30

    Szkoda tylko że link prowadzi do stron e-porady.pit.pl, gdzie często piszą
    ciekawe bajki, nie majace nic wspólnego z rzeczywistością. Bardzo często....

  • 12. Data: 2008-03-23 10:26:41
    Od: "hani" <h...@v...pl>

    > Szkoda tylko że link prowadzi do stron e-porady.pit.pl, gdzie często piszą
    > ciekawe bajki, nie majace nic wspólnego z rzeczywistością. Bardzo często....

    Mocno się zasugerowałam informacjami z tej strony, więc jeżeli możesz, to
    proszę wskaż w takim razie co jest bajką odnośnie kosztów przesyłki - tematu,
    który poruszyłam.

  • 13. Data: 2008-03-23 17:14:42
    Od: <s...@a...pl>

> [...]

    > Mocno się zasugerowałam informacjami z tej strony, więc jeżeli możesz, to
    > proszę wskaż w takim razie co jest bajką odnośnie kosztów przesyłki -

    Ten konkretny temat nie był przeze mnie przerabiany, więc nie pomogę. W
    swojej wypowiedzi odniosłem się ogólnie do porad i informacji udzielanych na
    tym serwisie. Swoje wrazenia przedstawiłem w tym wątku http://tiny.pl/4d13 ,
    inni dołączyli swoje uwagi.

    Zakładam, że temat "wysyłek" jest traktowany przez serwis na podobnym
    poziomie, więc sugestia: szukaj informacji gdzie indziej.

  • 14. Data: 2008-03-24 08:29:33
    Od: "hani" <r...@o...pl>

    Przeczytałam. O matko! W takim razie sprawdzę te wiadomości

    Dzięki
    Hani