  • 1. Data: 2008-09-28 19:46:26
    Temat: studia podyplomowe a ulga
    Od: patewa <p...@b...pl>

    Witam,
    mam takie zapytanie - skończyłam studia podyplomowe, dwa semestry
    (2007/2008). Czy mogę wykorzystać ulgę z tytułu kształcenia w szkołach
    wyższych? Czy jest jakiś limit od którego mogę się rozliczyć? I za
    który rok mogę się rozliczyć? Za 2008 oba semestry?
    Dziękuję i pozdrawiam,
    Ewa P.

  • 2. Data: 2008-09-28 19:55:16
    Temat: Re: studia podyplomowe a ulga
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    patewa wrote:
    > Witam,
    > mam takie zapytanie - skończyłam studia podyplomowe, dwa semestry
    > (2007/2008). Czy mogę wykorzystać ulgę z tytułu kształcenia w szkołach
    > wyższych?

    Tej ulgi nie ma już od kilku lat.