  • 1. Data: 2005-01-27 12:28:22
    Temat: termin sprawozdania finansowego
    Od: "dwaka" <b...@i...pl>

    Jaki jest termin składania zeznania finansowego za rok obrotowy dla spółek z
    o.o. ?
    pozdrawiam dwaKa

  • 2. Data: 2005-01-27 12:52:34
    Temat: Re: termin sprawozdania finansowego
    Od: du hast mich gefragt <d...@k...pl>

    Dnia 1/27/2005 1:28 PM, Użytkownik dwaka napisał:

    > Jaki jest termin składania zeznania finansowego za rok obrotowy dla spółek z
    > o.o. ?
    > pozdrawiam dwaKa

    Terminów jest kilka:
    - do urzędu skarbowego 10 dni od zatwierdzenia (CIT-8 do 31-03), jeżeli
    podlega badaniu
    - do sądu rejestrowego chyba też jakoś tak (a może 14 nie pamiętam
    dokładnie)
    - do Monitora Polskiego jw (tzn nie pamiętam jak wyżej)

    --
    gefragt

  • 3. Data: 2005-01-27 13:19:58
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    du hast mich gefragt napisał(a):

    > Terminów jest kilka:

    owszem

    > - do urzędu skarbowego 10 dni od zatwierdzenia (CIT-8 do 31-03), jeżeli
    > podlega badaniu

    OOooo.. to nie badanego sprawozdania sie nie zatwierdza???????
    Bo moim zdaniem składa się je do US 10 dni od zatwierdzenia, czy
    podlegalo badaniu czy nie. W kazdym razie w moim art. 27 ust. 2 ustawy o
    PDOP tak napisali ;-)

    Zatwierdzenie sprawozdania finansowego powinno nastapic nie później niż
    6 miesięcu od końca roku obrotowego.
    Niestetym, KSH używa nieostrych sformułowań ("zgromadzenie zwyczajne
    powinno sie odbyc nie później niż...") a w ustawie o rachunkowości jest
    dla odmiany że roczne sprawozdanie podlega zatwierdzeniu nie później niż...
    Tylko jakoś nie znalazłam sankcji za niedotrzymanie terminu.
    Bo co jeżeli wspólnicy zbojkotowali zgromadzenie albo nie przyjeli
    sprawozdania i odwolali zarząd?

    > - do sądu rejestrowego chyba też jakoś tak

    7 dni od daty zaistnienia zdarzenia wymagającego wpisu

    > - do Monitora Polskiego jw
    lLub do MSiG.
    Składa się wraz z wioskiem o wis do KRS

    Maddy

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl
    GG: 5303813

  • 4. Data: 2005-01-27 14:28:50
    Od: du hast mich gefragt <d...@k...pl>

    Dnia 1/27/2005 2:19 PM, Użytkownik Maddy napisał:

> [...]
    > Bo moim zdaniem składa się je do US 10 dni od zatwierdzenia, czy
    > podlegalo badaniu czy nie. W kazdym razie w moim art. 27 ust. 2 ustawy o

    Po trzykroć przepraszam! Oczywiście nie składa się opinii i raportu z
    badania (tak na marginesie po co jest to napisane skoro jeżeli nie było
    badania to nie ma ani opinii ani raportu?)

    --
    gefragt

  • 5. Data: 2005-01-27 14:38:15
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

> [...]
    > badania (tak na marginesie po co jest to napisane skoro jeżeli nie było
    > badania to nie ma ani opinii ani raportu?)

    Może i lepiej jak jest.
    Zobacz, ile prawnicy mają smiechu (narazie tylko śmiech) z tym przepisem
    o oznaczeniu miejsca prowadzenia działalności (szyld) który juz nie
    obowiązuje a jest przepis karny za brak szyldu jak był tak jest ;-)

    Maddy

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl
    GG: 5303813

  • 6. Data: 2005-01-28 13:33:39
    Od: "dwaka" <b...@i...pl>

    Chodzi mi otermin składania zeznania do KRS ( bilans nie podlega badaniu).
    pozdrawiam dwaKa