  • 1. Data: 2004-04-20 21:39:26
    Temat: tłumacz na etacie czy freelancer?
    Od: "WALDIM" <w...@a...pl>

    Pracuje (na pelnym etacie na czas nieokreslony) w firmie jako tłumacz
    + obsluguje rekrutacje i szkolenia...
    i teraz mam pytanie czy oplaca mi sie zalozyc DG i swiadczyc uslugi
    dla firmy w ktorej teraz pracuje?
    cos mi sie kreci po glowie, ze sa jakies utrudnienia w przypadku
    zmiany "formy zatrudnienia"

    --

    WaldiM

    Serwis antykoncepcyjny
    http://www.antykoncepcja.pl

  • 2. Data: 2004-04-21 10:41:25
    Temat: Re: tłumacz na etacie czy freelancer?
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Tue, 20 Apr 2004, WALDIM wrote:
    [...]
    >+ dla firmy w ktorej teraz pracuje?
    >+ cos mi sie kreci po glowie, ze sa jakies utrudnienia w przypadku
    >+ zmiany "formy zatrudnienia"

    Np. nie możesz korzystać z ryczałtu i 19% liniowego.

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, ZUS, memoriał)