  • 21. Data: 2005-02-08 08:12:17
    Temat: Re: ulga na internet, faktury i terminy
    Od: "Cavallino" <k...@...pl>

    wiadomości news:

    > Który element postępowania operatora chcesz podważyć *w razie*
    > zmiany ceny ?? Bo ja się jeszcze nie domyślam :)
    > [1] Zupełnie inna sprawa iż SKALA zmiany ceny nie powinna wynosić
    > 22% - z powodów dyskutowanych przy okazji zmiany 7% -> "zw".

    Akurat TPSA nie zwiększyła ceny netto przy tym manewrze, więc chyba i teraz
    jej nie zmniejszy.

  • 22. Data: 2005-02-08 08:14:35
    Od: "Cavallino" <k...@...pl>

    > Chyba korzystasz z jakiegos przeterminowanego egzemplarza ;-)
    >
    > Art. 61.
    >
    > 5. W razie podwyższenia cen usług telekomunikacyjnych dostawca
    > publicznie dostępnych usług telekomunikacyjnych jest obowiązany, z
    > wyprzedzeniem co najmniej jednego okresu rozliczeniowego, do
    powiadomienia:

    > 1) o tym abonentów na piśmie;
    >
    > 2) innych niż abonenci użytkowników poprzez podanie tego do publicznej
    > wiadomości.

    A no to punkt dla Ciebie, bo mi google pokazało taki sam egzemplarz jak
    Gotfrydowi.
    Następnym razem cytuj o co Ci chodzi, bo niepotrzebnie od dwóch dni pianę
    bijemy.

  • 23. Data: 2005-02-08 08:19:16
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Tue, 8 Feb 2005, Maciej Bebenek wrote:
    [...]
    > + Chyba korzystasz z jakiegos przeterminowanego egzemplarza ;-)

    ...albo wziąłem "nie tę" ustawę (mam na myśli nietrafność w stylu
    KP/KPC)

    [...powiadamianie...]
    > + To już mamy załatwione. Ustawodawca pomyślał za nas.

    > + Wniosek: jezeli cena "z vatem" ma obowiązywać od 1 marca, operator powinien
    > + nas zawiadomić X wczesniej (X z reguły = jeden miesiąc)

    Zgoda.
    Czyli skoro ma być od 1.III to (operator) *jeszcze ma czas*.

    > + pobiera "kwotę" i tak przykładowo:
    > +
    > + gdy VAT był 22 % 99 zł
    > + gdy VAT był 7 % 99 zł
    > + gdy VAT zwolniony 99 zł
    > +
    > + i teraz pytanie - ile będą chcieli pobierać od 1 marca 2005

    Też jestem ciekaw. Ale pewnie statystyk nikt nie prowadzi :[

    > + Hmmm.... Już w tej chwili chłopaki zaczynają kręcić, że "cena się nie
    > + zmieniła".

    ...a kto "kręci" ?
    :)

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, memoriał, ZUS)

  • 24. Data: 2005-02-08 09:20:02
    Od: Herbi <x...@a...pl>

    Dnia 8 lut o godzinie 09:19, na pl.soc.prawo.podatki, Gotfryd Smolik news
    napisał(a):

    > Zgoda.
    > Czyli skoro ma być od 1.III to (operator) *jeszcze ma czas*.

    No nie bardzo ..... przecież mamy już niemalże pierwszą dekadę lutego za
    sobą.

    --
    Herbi
    08-02-2005 10:19:50

  • 25. Data: 2005-02-08 10:05:28
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Tue, 8 Feb 2005, Herbi wrote:
    >+ > Czyli skoro ma być od 1.III to (operator) *jeszcze ma czas*.
    >+
    >+ No nie bardzo ..... przecież mamy już niemalże pierwszą dekadę lutego za
    >+ sobą.

    ...no tak. Zaspałem :>

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, memoriał, ZUS)

  • 26. Data: 2005-02-08 14:37:04
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    Gotfryd Smolik news napisał(a):

    > Zgoda.
    > Czyli skoro ma być od 1.III to (operator) *jeszcze ma czas*.

    Tak. Do 1 lutego ;-)

    > Też jestem ciekaw. Ale pewnie statystyk nikt nie prowadzi :[

    Ja prowadzę. Szczególnie dla paru ulubionych firm ;-)

    > ...a kto "kręci" ?
    > :)

    Właśnie robię zestawienie. Zbieram samooskarżenia :-P

    M.