  • 31. Data: 2006-03-10 16:20:51
    Temat: Re: ulga nternetowa a legalność oprogramowania
    Od: "piorbo" <p...@t...net.pl>

    > Nie. US nie jest od sprawdzania legalności programów :-)

    ale moga twierdzić że przyznana ulga może być wykorzystana tylko z legalnie
    posiadanym oprogramowaniem a nie pirackim, w tym przypadku chodzi o
    oprogramowanie systemowe, ów kolega teraz czeka na wizję lokalną

  • 32. Data: 2006-03-10 16:24:20
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    > ale moga twierdzić że przyznana ulga może być wykorzystana tylko z legalnie
    > posiadanym oprogramowaniem a nie pirackim, w tym przypadku chodzi o
    > oprogramowanie systemowe, ów kolega teraz czeka na wizję lokalną

    Na jakiej podstawie prawnej?
    --
    Samotnik
    http://www.bizuteria-artystyczna.pl/

  • 33. Data: 2006-03-10 16:25:38
    Od: "piorbo" <p...@t...net.pl>

    > Chciałbym zoabczyć skan tego dokumentu, bo ktoś tu sobie równa wali w
    > druta, albo US, albo kolega. Bardziej stawiam na kolegę.

    nie ma dokumentu wezwania, była tylko grzeczna rozmowa telefoniczna,
    o dostarczenie dokumentów na posiadanie legalnego systemu operacylnego

  • 34. Data: 2006-03-10 16:40:48
    Od: "piorbo" <p...@t...net.pl>

    > Na jakiej podstawie prawnej?

    powtarzam raz jescze: przypuszczam tylko że przynana ulga może być
    wykorzystywana tylko z legalnie nabytm oprogramowaniem, zakupionym lub
    bezpłatnym ale legalnym!!

  • 35. Data: 2006-03-10 18:31:29
    Od: metti <m...@b...pl>

    Szanowny/a Gotfryd Smolik news wklepał/a:

    > To odpowiadasz że sam program jest bezcenny i stanowi część
    > gazety. A czy gazetę kupiłeś czy ci darowano i oświadczasz że
    > mieści się w 1000 zł 5 letnim limicie to już nie wiem :)

    O ile pamiętam, to zdaje się redakcja Rzepy sugerowała zostawić
    sobie egzemplarz gazety, do której dołączali MK.

    --

    pozdrowienia, Metti
    "As we kill them all so God will know his own"

  • 36. Data: 2006-03-11 00:55:23
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    piorbo wrote:

    > powtarzam raz jescze: przypuszczam tylko że przynana ulga może być
    > wykorzystywana tylko z legalnie nabytm oprogramowaniem, zakupionym lub
    > bezpłatnym ale legalnym!!

    Bzdura. Nie ma nigdzie mowy o takim warunku.

  • 37. Data: 2006-03-11 00:56:28
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    janbo wrote:
    > no nie byłbym taki pewien, bo niby co: gość funduje sobie internet a nie ma
    > komputera????

    Nie mam komputera, mam za to telefon VoIP podpięty do internetu. I co?

  • 38. Data: 2006-03-11 19:23:05
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Fri, 10 Mar 2006, gasper wrote:

    > zabrakło 2 liter w moim okresleniu - PC

    No to w takim układzie brak konieczności posiadania PC można
    uznać za oczywisty :)
    BTW: czy Mac to też PC w tej definicji ? (nie mam :))
    A AlphaServer ?

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, memoriał, ZUS)

  • 39. Data: 2006-03-11 19:25:20
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Fri, 10 Mar 2006, piorbo wrote:

    > powtarzam raz jescze: przypuszczam tylko

    Ale do takiego przypuszczenia potrzebna jest *podstawa prawna*!
    Przepis, na podstawie którego US może podważyć ulgę.

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, memoriał, ZUS)

  • 40. Data: 2006-03-11 22:17:23
    Od: Asmodeusz <c...@n...asmodeusz.prv.pl>

    gasper wrote:

    > trudno mi nazwać IPfon komputerem, albo router..

    Krótkie pytanie. Dlaczego? Jedno i drugie _jest_ komputerem.