  • 1. Data: 2005-03-18 12:28:36
    Temat: ulga odsetkowa
    Od: "M.B." <m...@p...onet.pl>

    Witam grupowiczów,
    Sytuacja jest następująca:
    W 2002roku otrzymałam niezakończoną inwestycję (dom budowany przez wiele
    lat) w formie darowizny od rodziców;
    w tym samym roku otrzymałam pozwolenie na budowę wystawione na moje nazwisko
    i w 2003r. zaciągnęłam kredyt na dokończenie budowy? W 2003 roku inwestycję
    zakończyłam ale nie odliczyłam odsetek za 2003r. (przegapiłam sprawę).
    Kredyt spłacam do dziś więc mam wykaz odsetek za 2003r i 2004r.
    Teraz pytania:
    1. Czy mogę odliczyć odsetki za dwa lata w zeznaniu za 2004r?
    2. Czy tak w ogóle mam prawo do tej ulgi skoro wczesniej ta "budowa" była na
    rodziców?
    Pozdrawiam gorąco
    M.B.