  • 1. Data: 2005-05-02 16:29:43
    Temat: umowa o dzieło
    Od: "Tom" <p...@w...pl>

    Witam
    Jakie są zasady rozliczania w PKPiR, Umowy o dzieło?
    Zamówiłem usługę, której wykonawca działa na zasadzie umowy o dzieło, nie
    wystawia faktur VAT, wiec stąd moje pytanie.

    Dziękuję z góry za odpowiedzi
    Tom
    p...@w...pl

  • 2. Data: 2005-05-02 20:40:37
    Temat: Re: umowa o dzieło
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Mon, 2 May 2005, Tom wrote:

    >+ Witam
    >+ Jakie są zasady rozliczania w PKPiR, Umowy o dzieło?

    Przecież to zależy od rodzaju wynagrodzenia... czy jest to
    "działalność wykonywana osobiście" czy "działalność gospodarcza" !

    >+ Zamówiłem usługę, której wykonawca działa na zasadzie umowy o dzieło, nie
    >+ wystawia faktur VAT, wiec stąd moje pytanie.

    Ależ niewystawianie faktur VAT jeszcze o *niczym* nie świadczy !

    Zamawiającego interesuje czy wykonawca realizuje umowę w ramach
    DG. Jeśli nie - to część zamawiających życzy sobie "oświadczenia"
    że "umowa nie jest realizowana w ramach DG". IMO niezły pomysł.

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, memoriał, ZUS)