  • 1. Data: 2004-10-24 11:53:50
    Temat: umowa o pracę na czas określony - ile razy?
    Od: "GrP" <a...@p...onet.pl>

    mam już spisane 2 umowy (obie w roku 2003) na cza okreslony z pracodawcą
    (była ciągłość zatrudnienia), teraz kończy mi się umowa w grudniu. Czy
    kolejna powinna być już umową na stałe, czy jeszcze może być na czas
    określony?

  • 2. Data: 2004-10-24 12:47:17
    Temat: Re: umowa o pracę na czas określony - ile razy?
    Od: "K.Jacek" <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik "GrP" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > (była ciągłość zatrudnienia), teraz kończy mi się umowa w grudniu. Czy
    > kolejna powinna być już umową na stałe, czy jeszcze może być na czas

    Obojętnie jaką umowę podpiszesz. Nawet jeżeli na czas określony
    to będzie ona traktowana z natury prawa jako na czas nieokreślony.

    J.K.

  • 3. Data: 2004-10-24 12:53:03
    Od: "PrzemekJ71" <przemek_j[SPAM]@autograf.pl>

> [...]
    > (była ciągłość zatrudnienia), teraz kończy mi się umowa w grudniu. Czy
    > kolejna powinna być już umową na stałe, czy jeszcze może być na czas

    Przepis ten był zawieszony na pewien czas. Obowiązuje znowu do dnia naszego
    wstąpienia do UE.
    Trzecia umowa zawarta na czas określony, ale po tej dacie dopiero będzie
    umową na czas nieokreślony.
    Zatem wg mnie to będzie Twoja pierwsza umowa od "odwieszenia" tego przepisu
    więc może być na czas określony. Ale może mnie kotoś poprawi.
    Przemek.

  • 4. Data: 2004-10-24 12:55:35
    Od: "PrzemekJ71" <przemek_j[SPAM]@autograf.pl>

    > Obojętnie jaką umowę podpiszesz. Nawet jeżeli na czas określony
    > to będzie ona traktowana z natury prawa jako na czas nieokreślony.

    Ja sie nie zgadzam a tym twierdzeniem.

  • 5. Data: 2004-10-24 14:51:16
    Od: "wektor" <w...@i...pl>

    Użytkownik "K.Jacek" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "GrP" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > >
    > Obojętnie jaką umowę podpiszesz. Nawet jeżeli na czas określony
    > to będzie ona traktowana z natury prawa jako na czas nieokreślony.

    Niestety, ta odpowiedź nie jest poprawna. Prawidłowej odpowiedzi udzielił
    PrzemekJ71.

    Pozdrawiam

    wa

  • 6. Data: 2004-10-25 07:05:25
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sun, 24 Oct 2004, K.Jacek wrote:

> [...]
    >+ Obojętnie jaką umowę podpiszesz. Nawet jeżeli na czas określony
    >+ to będzie ona traktowana z natury prawa jako na czas nieokreślony.

    Podstawę prawną można prosić ?

    W 2003 ten art. KP był AFAIR zawieszony.
    Przywrócenie nastąpiło 1.V.2004, wg mojej wiedzy (i wyników rozważań
    zwalczanych na .prawo) GrP ma PIERWSZĄ umowę o pracę podlegającą pod
    "limit trzech".

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (memoriał, KPiR, VAT, ZUS)