  • 1. Data: 2004-10-24 13:37:39
    Temat: CB radio...
    Od: "Baton" <k...@p...fm>

    Czy mozna kupic cb radio na firme i zaliczyc taki zakup do kup? Oczywiscie
    firma posiada samochod... Interesuje mnie ten model:
    http://aukcjewp.wp.pl/show_item.php?item=32833786 (absolutnie to nie spam).
    podobno szalenie skuteczny w walce z madatami ;) Wracajac jednak do tematu:
    jesli to absolutnie nie bedzie kup to po co gosc wytsawia faktury?

    Pozdrawiam

    Baton

  • 2. Data: 2004-10-24 15:00:52
    Temat: Re: CB radio...
    Od: "PawełJ" <p...@w...poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Baton" <k...@p...fm> napisał w wiadomości
    > Czy mozna kupic cb radio na firme i zaliczyc taki zakup do kup?
    A w jaki sposób chcesz udowodnić ewentuelnej kontroli, że to radio było ci
    potrzebne do osiągania przychodów?

    PawełJ

  • 3. Data: 2004-10-24 15:13:57
    Od: "Baton" <k...@p...fm>

    Użytkownik "PawełJ" <p...@w...poczta.onet.pl> napisał w
    wiadomości news:clgg3p$8tu$1@news.onet.pl...
    > A w jaki sposób chcesz udowodnić ewentuelnej kontroli, że to radio było ci
    > potrzebne do osiągania przychodów?

    Przeciez duzo rzeczy sie kupuje na firme ktore wprost nie 'generuja'
    przychodow. Rownie dobrze mozna byloby sie obyc bez myszy komputerowej,
    dywanu w biurze, czy tez samochodu... I postepujac tak uks moglby polowe
    rzeczy okreslic jako zbedne i nie bedace kup. Pytanie tylko czy to ja mam
    udowodnic urzednikom ze dana rzecz mogla byc kup, czy tez uks ma obowiazek
    udowodnic mi rzecz przeciwna...

    Co do cb radia to zwiekszy ono efektywnosc podrozy, skroci jej czas,
    zredukuje koszty (mniej bladzenia) etc. - tak bym sie tlumaczyl... :)

    A czy zakup systemow nawigacyjnych (gps) jest wg Ciebie kup, dla firmy
    posiadajacej samochody i korzystajacej z nich?

    Pozdrawiam

    Baton

  • 4. Data: 2004-10-24 17:27:48
    Od: "PawełJ" <p...@w...poczta.onet.pl>

> [...]
    >
    > A czy zakup systemow nawigacyjnych (gps) jest wg Ciebie kup, dla firmy
    > posiadajacej samochody i korzystajacej z nich?

    Zauważ, że nie powiedziałem, czy zakup cb może czy nie może być kosztem.
    Nigdy nie miałem kontroli, ale rozmawiałem kiedyś z panią z UKS na temat czy
    mogę w koszty działalności (usługi informatyczne) wrzucić aparat cyfrowy. Po
    wysłuchaniu mojego uzasadnienia powiedziała, że ona by mi to spokojnie
    puściła, ale zna przypadek, kiedy w firmie stawiającej przekaźniki sieci
    komórkowej zostały zakwestionowane aparaty cyfrowe. Po prostu na pytanie
    kontrolera po co to jest nikt z obecnych przy kontroli nie potrafił
    powiedzieć ani po co ani co to ani gdzie to jest. A firma aparaty
    wykorzystywała aparaty do robienia dokumentacji postawionych przekaźników
    :-).

    Więc jeżeli sam jesteś sobie w stanie logicznie wytłumaczyć po co ci to, to
    myślę że i kontroler zrozumie.

    pozdrawiam

    --
    PawełJ

  • 5. Data: 2004-10-24 17:39:10
    Od: "Baton" <k...@p...fm>

> [...]
    > :-).
    >
    > Więc jeżeli sam jesteś sobie w stanie logicznie wytłumaczyć po co ci to,

    To bardziej optymistyczna wypowiedz. ZTCW to przy kontroli nie musisz
    natychmiast odpowiadac. Mozesz poprosic o pytania na pismie i sie spokojnie
    zastanowic, a potem skrobnac elaborat... :-) Mysle ze osoba inteligentna
    kazda rzecz jakos wytlumaczy. Szczegolnie w wiekszych firmach prowadzacych
    kilka rodzaji dzialalnosci (moj przypadek). Oczywiscie najwiecej zalezy od
    'upierdliwosci' kontrolera...

    Pozdrawiam

    Baton

  • 6. Data: 2004-10-24 18:41:08
    Od: "PawełJ" <p...@w...poczta.onet.pl>

> [...]
    > kilka rodzaji dzialalnosci (moj przypadek). Oczywiscie najwiecej zalezy od

    Pani, która kontrolowała sposób zarządzania dotacją z unii dla gminy,
    podczas kontroli wymierzyła, że droga asfaltowa na odcinku 150 metrów jest
    za szeroka o 15 cm do planu. I zgadnij jaki był werdykt tej pani? "albo
    droga będzie na jutro wymiarowa, albo tak napiszemy protokół, żeby więcej
    pieniędzy nie marnotrawić".
    No i panowie w nocy obcięli :)

    Czasem to trudno trafic na inteligentnego kontrolera.

    --
    PawełJ

  • 7. Data: 2004-10-25 08:08:56
    Od: xyz <x...@x...pl>

    Dnia 24-10-2004 15:37, Użytkownik Baton napisał:
    > jesli to absolutnie nie bedzie kup to po co gosc wytsawia faktury?

    Dobre!

    --
    xyz