  • 11. Data: 2003-03-04 20:31:10
    Temat: Re: umowa zlecenie
    Od: "Wioletta Pikorska" <w...@j...com.pl>

    wiadomości
    news:Pine.WNT.4.50.0303040022100.-129340619-100000@k
    6-2.portezjan.zabrze.pl.
    ..

> [...]
    > Inaczej byłaby kolejna rozbieżność (i tak jest ich dość !) między
    > "akcją cywilną" (uznanie wykonania umowy wg KC) a "akcją podatkową":
    > niby umowę wykonujesz przez "postawienie", a podatku by nie było.
    > Nieprawdopodobne ;), nieprawdaż ?? :)

    > Nie trzeba być bardzo upartym, jeśli pieniądze "zostaną zatwierdzone"
    > np. 31 grudnia. A to się zdarza, jako ilość środków którymi można
    > manipulować w PIT jest mała :)

    > Owszem. Ale jak masz kasę i człowiek dostaje dokument uprawniający
    > do wypłaty od ciebie o 17:30 (czytaj: kasa zamknięta) to nie znaczy

    ---------------------------------
    Gotfryd dzięki za cytat z ustawy masz racje przychody otrzymane lub
    pozostawione do dyspozycji są przychodem ( nie bardzo mi sie chciało
    zaglądnąć do ustawy .Pytający właściwie nie określił dlaczego nie odebrał
    tych pieniędzy czy nie chciał czy ich nie było w kasie.
    Wiola

  • 12. Data: 2003-03-04 23:30:38
    Od: "KK" <p...@g...pl>

    No, nareszcie wszystko jest jasne.

    OK. To następny temat.
    Pit-8b, wystawiony za umowę zlecenie, kwoty na picie mają się nijak do
    zawartej umowy i wypłaconych pieniędzy oczywiście.
    Są "ciut" wyższe. Pracodawca powiedział, że pit-a nie sprostuje. (czytaj:
    podatek zapłacił, ale reszta i tak mu została w kieszeni, na lewe wydatki).
    Którym paragrafem i instytucją go postraszyć.
    Wybitnie zależy mi na tym, żeby wszytko grało.