  • 1. Data: 2005-08-04 14:31:54
    Temat: us a 1%
    Od: "prompt_box" <p...@t...pl>

    Witam,
    Dostalem wezwanie do US celem przedstawienia wyjasnien- wiec zrobilem
    rachunek sumienia.
    I pytanie
    czy przekazanie 1 % naleznego podatku w Tym Roku mozna było zrobic jeszcze 2
    maja ( tak jak był termin skladania zeznan) czy tez tylko do konca kwietnia.

    Ja sie nie wyrobilem i wysłałem dopiero 2 ?

  • 2. Data: 2005-08-04 23:55:18
    Temat: Re: us a 1%
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    prompt_box wrote:
> [...]
    > maja ( tak jak był termin skladania zeznan) czy tez tylko do konca kwietnia.

    do dnia złożenia zeznania.
    czyli dostaniesz w cztery litery od US.

  • 3. Data: 2005-08-05 09:55:17
    Od: "prompt_box" <p...@t...pl>

    > do dnia złożenia zeznania.
    > czyli dostaniesz w cztery litery od US.

    Dzeikuje za odpowiedz ale doprecyzuje jeszcze pytanie.
    Zeznanie zlozylem tego samego dnia ( czyli 2 maja) kiedy zrobilem przelewy
    na organizacje pozytku publicznego.
    Czy w zwiazku z tym nadal US moze mi cos zarzucac?

    Na marginesie -na koniec zeszlego roku ( 31grudnia) zrobilem tez przelwy
    ( na PCK i PAH w zwiazku z tsunami) i odpisalem je oczywiscie tez ale to
    robilem juz wczesniej.
    Dlatego chcialbym sie upewnic co do tego 2 maja bo pozatym jestem raczej
    pewny swego ( na ile jest to mozliwe w US) - w jakiej ustawie jest to
    napisane czaarno na białym ( ze 1% jest do dnia zlozenia zeznania ?)

    Z gory dziekuje za odpowiedz

  • 4. Data: 2005-08-05 11:49:29
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    prompt_box wrote:
    > Zeznanie zlozylem tego samego dnia ( czyli 2 maja) kiedy zrobilem przelewy
    > na organizacje pozytku publicznego.
    > Czy w zwiazku z tym nadal US moze mi cos zarzucac?

    jak to w tym roku bylo. pity można było składać do 2 maja ? Jakoś tak .

    W ustawie jest, że darowizna ma być do dnia złożenia zlecenia lub do
    konca kwietnia i nie wiem, czy w związku z niedzielą ten termin sie
    przesunął. Raczej nie.
    Może właśnie o to im chodzi, a może po prostu chcą się skontrolować tak
    bez powodu.

    Co najwyżejnteraz ci kazą to oddać, a to darowiznę będziesz mógł
    odliczyć w pit za ten rok.

    > Dlatego chcialbym sie upewnic co do tego 2 maja bo pozatym jestem raczej
    > pewny swego ( na ile jest to mozliwe w US) - w jakiej ustawie jest to
    > napisane czaarno na białym ( ze 1% jest do dnia zlozenia zeznania ?)

    tam gdzie wszystko na ten temat: ustawa o podatku dochodowym od osób
    fizycznych.