    From: #Techdan# <t...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: us i rejestracja DG a adres zamieszkania
    Date: Fri, 10 Jun 2005 13:24:59 +0200

    Witam grupowiczow.

    Czy ktos moze mi wyjasnic jak to jest. Mam zameldowanie stale na slasku.
    Adres tymczasowy oraz wpis do dzialalnosci gospodarczej jest na
    dolnymslasku. I teraz pytanie, bo nie wiem czy dobrze zrobilem, wpisalem
    adres zamieszkania na zgloszeniu DG do urzedu miasta taki jak adres
    stalego zameldowania natomiast dodalem adres siedziby glownej (czyli pod
    adresem tymczasowym).

    Dokument przeszedl przez urzad miasta, GUS i w koncu komplet dotarl do
    US pod ktory podlegam DG. US niestety twierdzi, ze wszystko jest
    wypelnione blednie, gdyz powinienem zalatwiac wzgledem adresu stalego
    zameldowania i w tamtejszym US skladac odpowiednie papiery.

    czy tak faktycznie powinno byc?