  • 11. Data: 2004-04-16 15:41:52
    Temat: Re: uwaga!! nazwisko Spółki dla ZUS
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Fri, 16 Apr 2004, bosz wrote:
    [...]
    >+ Wiec z punktu widzenia rejestru platnikow Platnik -spolka
    >+ nie jest "osoba fizyczna".

    A, z *tym* to mogę się zgodzić :)

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, ZUS, memoriał)

  • 12. Data: 2004-04-16 18:54:40
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    W odpowiedzi na pismo z dnia pią 16. kwietnia 2004 17:41 opublikowane na
    pl.soc.prawo.podatki podpisane Gotfryd Smolik news:

    > On Fri, 16 Apr 2004, bosz wrote:
    > [...]
    >
    > A, z *tym* to mogę się zgodzić :)

    /mogę/ ? łaskawco, *musisz*, ni mosz wyjścio! :-D

    --
    Jego Zupełna Bladoszarość Tristan Alder
    (ZTJ: Przemysław Adam Śmiejek)

  • 13. Data: 2004-04-16 19:41:28
    Temat: OT: uwaga!! nazwisko Spółki dla ZUS
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Fri, 16 Apr 2004, Tristan Alder wrote:
    [...]
    >+ > A, z *tym* to mogę się zgodzić :)
    >+
    >+ /mogę/ ? łaskawco, *musisz*, ni mosz wyjścio! :-D

    A tam, to byłoby pod przymusem !
    Lepiej "po dobroci", czyli bez przymusu ;) !

    pozdrowienia, Gotfryd