  • 1. Data: 2004-05-06 05:29:41
    Temat: witam - zwrot z podatku
    Od: "DooMiniK" <bachus20[WYTNIJ]@poczta.wp.pl>

    Witam.

    Zeznanie podatkowe złożyłem 10 marca, mam dość dużą kwotę zwrotu.
    Do dzisiaj nie dostałem jednak przelewu (wypełniałem NIP-3 z korektą
    nr konta...). Dwa miesiące oczekiwania to 'normalka' ? W tamtym roku
    dostałem zwrot po 3, albo 4 tygodniach...

    pozdrawiam,

    --
    Dominik Siedlak (bachus)
    bachus(at)irc(dot)pl

  • 2. Data: 2004-05-06 15:23:33
    Temat: Re: witam - zwrot z podatku
    Od: "PW" <p...@p...onet.pl>

    ..Dwa miesiące oczekiwania to 'normalka' ? W tamtym roku
    > dostałem zwrot po 3, albo 4 tygodniach...

    duże odpisy zawsze wnikliwie sprawdzają :)
    chyba mają czas do trzech miesięcy, ale mogę się mylić
    ja nie dostałem zwrotu nigdy wcześniej niż zaraz przed upływem trzech
    miesięcy

    PW

  • 3. Data: 2004-05-07 11:32:12
    Od: "DooMiniK" <bachus20[WYTNIJ]@poczta.wp.pl>

    Towarzysz(ka) PW zapodał(a):
    > ..Dwa miesi?ce oczekiwania to 'normalka' ? W tamtym roku
    >
    > duże odpisy zawsze wnikliwie sprawdzaj? :)
    > chyba maj? czas do trzech miesięcy, ale mogę się mylić
    > ja nie dostałem zwrotu nigdy wcze?niej niż zaraz przed upływem trzech
    > miesięcy

    Sprawdziłem, dzisiaj pojawiła się suma na koncie.

    --
    Dominik Siedlak (bachus)
    bachus(at)irc(dot)pl