  • 1. Data: 2003-07-11 12:29:58
    Temat: wlasna dzialalnosc gosp. i rozliczanie
    Od: "gapcio" <g...@i...pl>

    Witam,

    Jestem w trakcie zakladania wlasnej dzialalnosci gospodarczej 1 osobowej.
    Bede prawdopodobnie wystawial maks. pare faktur miesiecznie, no i chcialbym
    odpisywac sobie niektore zakupy od podatku dochodowego i VATu.
    Niestety w temacie jestem laikiem, chcialbym sie z tym wszystkim zapoznac.
    Czy ktos moze polecic mi jakas literature na ten temat? Cos banalnego
    najlepiej ;)

    Dzieki,
    pozdrawiam
    gapcio

    --
    'Perhaps one day, sometime in the future,
    without any reason, without warning you will feel lonely.

  • 2. Data: 2003-07-11 13:58:41
    Temat: Re: wlasna dzialalnosc gosp. i rozliczanie
    Od: "Krzysztof Gil" <k...@p...pl>

    http://firma.onet.pl
    http://www.prawo.hoga.pl/firma_poradnik/start.asp

    Krzysztof Gil, k...@g...pl
    GAMTEC Systemy Informatyczne, www.gamtec.pl

  • 3. Data: 2003-07-11 21:08:32
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Fri, 11 Jul 2003, gapcio wrote:
    [...]
    >+ Czy ktos moze polecic mi jakas literature na ten temat? Cos banalnego
    >+ najlepiej ;)

    Jakieś 2...3 tysiące postów z grupy :)
    Nie żartuję, sam tak zrobiłem swojego czasu !
    Jak jeszcze nie wiesz - kliknąwszy w "szukaj" tu:
    http://groups.google.com/advanced_group_search?q=gro
    up:*.podatki&num=100&hl=pl&lr=&ie=UTF-8&inlang=pl&as
    _drrb=b&as_mind=1&as_minm=1&as_miny=2003&as_maxd=11&
    as_maxm=7&as_maxy=2003

    ...dostajesz listę:
    http://groups.google.com/groups?ie=ISO-8859-2&as_ugr
    oup=*.podatki&lr=&as_drrb=b&as_mind=1&as_minm=1&as_m
    iny=2003&as_maxd=11&as_maxm=7&as_maxy=2003&num=100&h
    l=pl

    ...z której można wrócić do pytania celem poprawienia tabelki :)

    pozdrowienia, Gotfryd