  • 1. Data: 2002-06-11 11:44:44
    Temat: wydanie ksążki
    Od: "Przemo" <p...@k...pl>

    osoba fizyczna, nie prowadzi działalności gospodarczej, chce wydać książkę
    własnego autorstwa. Korzysta z usług wydawnictwa, które wystawi jej za
    przygotowanie i wydrukowanie książki. Jak mam się rozliczyć z fiskusem z
    ewentualnych przychodów z jej sprzedaży ? Na jakich zasadach może (o ile w
    ogóle może) rozprowadzać te książkę w księgarniach, hurtowniach ? Cywilna
    umowa kupna - sprzedaży ??
    Proszę o pomoc.

  • 2. Data: 2002-06-12 11:26:25
    Temat: Re: wydanie ksążki
    Od: Marek Ciesielski <m...@k...chip.pl>

    On Tue, 11 Jun 2002 13:44:44 +0200, "Przemo" <p...@k...pl> wrote:

> [...]
    >ogóle może) rozprowadzać te książkę w księgarniach, hurtowniach ? Cywilna

    Sprzedaje Wydawnictwo, a Tobie za rok podatkowy wystawia PIT jakis tam
    ktory mowi ile zarobiles i jakie byly skladki na US a potem do 30
    kwietnia nastepnego roku rozliczasz sie indywidualnie

    --
    Marek Ciesielski

    \ | ___|
    |\/ | | m...@k...chip.pl
    _| _|\____|

  • 3. Data: 2002-06-13 10:20:52
    Od: "Wojciech Suszycki (Brick B.)" <s...@i...pl>

    Użytkownik Marek Ciesielski <m...@k...chip.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:5...@4...com..
    .

> [...]
    > ktory mowi ile zarobiles i jakie byly skladki na US a potem do 30
    > kwietnia nastepnego roku rozliczasz sie indywidualnie

    Żeby samemu rozprowadzać czyli sprzedawać to trzeba mieć Działalnośc
    Gospodarczą itp.
    Z wydawcą się podpisuje umowę o dzieło+prawa autorskie.
    Reszta jak pisze MArek

    WS