  • 1. Data: 2005-02-15 14:09:09
    Temat: amortyzacja
    Od: "j" <j...@w...pl>

    ile moge amortyzować kupiony samochód używany 3 letni ? Niektórzy mi mówią
    że 5 lat inni 2,5 a ostatno słyszałem że 2 . Prosze o wasze zdanie na ten
    temat.
    pozdrawiam jacek

  • 2. Data: 2005-02-15 14:29:46
    Temat: Re: amortyzacja
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    j napisał(a):
    > ile moge amortyzować kupiony samochód używany 3 letni ? Niektórzy mi mówią
    > że 5 lat inni 2,5 a ostatno słyszałem że 2 . Prosze o wasze zdanie na ten

    30 miesięcy. Tyle można amortyzowac uzywany samochód.
    Oczywiście moższe i 5 lat (20% rocznie) i dłużej jak chcesz.

    Maddy

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl
    GG: 5303813