  • 1. Data: 2004-10-24 13:43:07
    Temat: wynajacmieszkanie i rozliczyc sie z przychodu - jak?
    Od: "najwert" <n...@o...pl>

    (jesli było - proszę tylko o link do wątku i wybaczenie)

    wyjeżdżam i chcę wynająć mieszkanie (moje - komuś).
    osiągnę z tego dochód, około 300 pln/mc.
    jak zrobić to legalnie, w jaki sposób rozilczyć się powinienem z us?
    jakie formularze i jakie stawki podatku obowiązują? jest jakaś stawka podatku
    czy ryczałtem?

    serdecznie dziękuję
    n. świeży

  • 2. Data: 2004-10-24 14:29:13
    Od: "Wildcat" <w...@s...com.kasuj.to>

> [...]
    > jak zrobić to legalnie, w jaki sposób rozilczyć się powinienem z us?
    > jakie formularze i jakie stawki podatku obowiązują? jest jakaś stawka

    Przy takim dochodzie, ryczaltem, 8,5%
    formularze..... wszystko zależy od "widzimisie" Urzędu Skarbowego :-(

    Pozdrawiam,
    Wildcat