  • 1. Data: 2007-08-30 13:53:37
    Temat: zakup i oddanie przedmiotu w tym samym miesiacu a faktury
    Od: Ania <a...@g...pl>

    Witam
    Zakupiłam pewne przedmioty na firme w tym miesiacu (nie sa to towary ani
    mateirały), po dwoch tygodniach doonuje zwrotu, faktrua zakupu nie
    zostala jeszcze zaksiegowana (kpir), czy musze ta operacje dokumentowac,
    czy zniszczyc papiaery (faktura korygujaca i zakupu) i uznac sprawe za
    niebyla....

  • 2. Data: 2007-08-30 22:09:46
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 30 Aug 2007, Ania wrote:

> [...]
    > jeszcze zaksiegowana (kpir), czy musze ta operacje dokumentowac, czy
    > zniszczyc papiaery (faktura korygujaca i zakupu) i uznac sprawe za

    Ja bym się trzymał tezy "w żadnym wypadku zniszczyć".
    Była kiedyś dyskusja na inny temat, ale z wnioskiem ktory IMO jest
    w sam raz: odłożyć (f-rę i korektę) do teczki z dokumentami nieksięgowanymi.
    (przypomnę: wtedy chodziło o zakup na cele osobiste czegoś, co zazwyczaj
    dany prowadzący kupuje "na DG" jako towaru handlowe lub materiały).

    W razie jakby US zechciał zrobić kontrolę krzyżową, nie będzie problemu
    z wyjaśnianiem "a bo zostały wyrzucone" :>

    pzdr, Gotfryd