  • 1. Data: 2007-08-30 13:18:16
    Temat: podatek od spadku
    Od: "Karol" <g...@s...wp.pl>

    Witajcie,

    Sad przyznal mi spadek. W jego sklad wchodzi nieruchomosc od ktorej musze
    uiscic podatek.
    Moze mi powiedziec jakie dokumenty mam dostarczyc do skarbowki i jaki
    formularz mam wypelnic ?
    Na jakiej podstawie US wycenia wartosc?

    pozdrawiam

  • 2. Data: 2007-08-30 14:09:50
    Temat: Re: podatek od spadku
    Od: "Cavallino" <k...@...pl>

    Użytkownik "Karol" <g...@s...wp.pl> napisał w wiadomości
    > Witajcie,
    >
    > Sad przyznal mi spadek. W jego sklad wchodzi nieruchomosc od ktorej musze
    > uiscic podatek.

    A skąd taki pomysł?

  • 3. Data: 2007-08-30 14:27:33
    Od: "Karol" <g...@s...wp.pl>

    Cavallino wrote:
    :: Użytkownik "Karol" <g...@s...wp.pl> napisał w wiadomości
    :: news:fb6g2s$cov$1@inews.gazeta.pl...
    ::: Witajcie,
    :::
    ::: Sad przyznal mi spadek. W jego sklad wchodzi nieruchomosc od ktorej
    ::: musze uiscic podatek.
    ::
    :: A skąd taki pomysł?

    z obowiazujacego prawa?

  • 4. Data: 2007-08-30 14:46:42
    Od: "Cavallino" <k...@...pl>

> [...]
    > ::: Witajcie,
    > :::
    > ::: Sad przyznal mi spadek. W jego sklad wchodzi nieruchomosc od ktorej

    A które to obowiązujące prawo nakazuje w 2007 roku uiszczanie podatków od
    spadku?

  • 5. Data: 2007-08-30 14:52:40
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Cavallino wrote:

    > Użytkownik "Karol" <g...@s...wp.pl> napisał w wiadomości

    > A które to obowiązujące prawo nakazuje w 2007 roku uiszczanie podatków
    > od spadku?

    Ustawa o podatku od spadków i darowizn.

  • 6. Data: 2007-08-30 15:37:29
    Od: "Cavallino" <k...@...pl>

    > Ustawa o podatku od spadków i darowizn.

    Cicho, nie widzisz, że chcę go pociągnąć za język, żeby wreszcie napisał coś
    więcej o danym przypadku, zamiast kazać nam się we wróżki bawić ....

  • 7. Data: 2007-08-30 15:46:23
    Od: "Karol" <g...@s...wp.pl>

    Cavallino wrote:
    :: Użytkownik "witek" <w...@g...pl.invalid> napisał w
    :: wiadomości news:
    ::
[...]

    W takim razie skoro juz nie chcesz robic z siebie idioty to sie zapytam co
    bys chcial wiedziec o tym przypadku?

  • 8. Data: 2007-08-30 16:45:30
    Od: "Cavallino" <k...@...pl>

    Użytkownik "Karol" <g...@s...wp.pl> napisał w wiadomości news:

    > to sie zapytam co bys chcial wiedziec o tym przypadku?

    Od kogo spadek, co jest nieruchomością, kiedy zszedł spadkodawca itd.

  • 9. Data: 2007-08-30 18:07:44
    Od: "t...@o...pl" <t...@o...pl>

    Dnia 30-08-2007 o 18:45:30 Cavallino <k...@...pl> napisał(a):

    > Od kogo spadek, co jest nieruchomością, kiedy zszedł spadkodawca itd.

    A do piwnicy po kompot z czereśni czy do św Piotra ;)

  • 10. Data: 2007-08-30 20:06:36
    Od: "Karol" <g...@s...wp.pl>

    Cavallino wrote:
[...]

    2 grupa wg. tabeli, mieszkanie.
    nie posiadam innego, jest ponizej 140 m2 ale ze wzgledow osobistych nie moge
    sie w nim zameldowac.

    Moga mi przyznac jakas ulge, czy musze zaplacic pelna jego wartosc?