  • 1. Data: 2009-03-17 22:57:14
    Temat: zaległości względem zus a odliczanie odsetek
    Od: JAA <no_spam@nie..com>

    witam.
    żona kilka lat temu prowadziła firmę (wóczas jeszcze nie była moją
    żoną). od kilku lat rozliczamy się wspólnie. W zeszłym roku ZUS
    wyliczył, że żona nie odprowadziła iluś tam złotych na ZUS. po wizycie w
    ZUSie ustalono sposób spłaty zaległych składek za ubezpieczenie
    społeczne (1750pln) i zdrowotne (ok. 870pln) oraz odsetek (ok. 1020 za
    społeczne i 545 za zdrowotne). I teraz pytanie: czy żona może odliczyć
    opłaceone w 2008 roku zaległe składki we wspólnym zeznaniu za 2008 rok?
    Co z odsetkami - czy też je można odliczyć?

    dzięki za pomoc

  • 2. Data: 2009-03-18 07:53:43
    Temat: Re: zaległości względem zus a odliczanie odsetek
    Od: Tomek <t...@o...pl>

    Dnia 17-03-2009 o 23:57:14 JAA <no_spam@nie..com> napisał(a):

    > I teraz pytanie: czy żona może odliczyć
    > opłaceone w 2008 roku zaległe składki we wspólnym zeznaniu za 2008 rok?

    IMO tak

    > Co z odsetkami - czy też je można odliczyć?

    Nie

    --
    Pozdrawiam,
    Tomek