  • Data: 2014-10-02 13:58:52
    Temat: zaliczka pit zaplacona za pozno - korekta pit36L
    Od: createmodeon <z...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,
    otrzymalem informacje z urzedu skarbowego, iz wplata moich zaliczek na PIT za 4Q/2013
    nastapila za pozno w styczniu 2015 i musze skorygowac zeznanie podatkowe tzn pozycja
    93 w sekcji zaliczki nalezne musi byc rowna 0.

    Zaczalem to jeszcze raz edytowac. No i mam problem.

    Czy mam tez zmienic kwote przychodu oraz nalezna zaliczke w sekcji D (pole 17)?

    Mysle ze musze tez obnizyc "Suma zaliczek wpłaconych przez podatnika" pozycja 48.

    Rozumiem ze cala te obnizke wpisze sobie na kwartal 1 2014 przy rozliczeniu w
    kwietniu 2015.

    poprosze o rade
    jakbysiedalo