  • Data: 2018-01-10 21:54:13
    Temat: zapomniałem o zus
    Od: Michał <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W grudniu zapomniałem zapłacić ZUS za listopad (1 os dg)...
    Więc teraz:
    -robię 2 przelewy - za listopad i grudzień
    -odsetki za zwłokę wyniosły ~5zł, więc nie doliczam
    -obydwa przelewy idą na moje indywidualne konto ZUS
    -w grudniu nie wrzucam w koszty składek emerytalnych i FP, i nie obniżam
    podatku o składkę zdrowotną (wiem, wiem - niecałą)
    -za to za styczeń wliczam je sobie podwójnie

    Dobrze czynię? Czy raczej gotować się na Sztum?