    From: "szauek" <lukaszsz@wytnij_to.wp.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: zapomniane PCC....
    Date: Tue, 15 Feb 2005 18:02:14 +0100

    Witam!
    Mój kolega ma taki problem - kupił ponad rok temu (dokładnie 3 stycznia
    2004) auto, w którym 3 dni poźniej padł całkowicie silnik. Remont był zbyt
    kosztowny, kolega zlekceważył opłacenie PCC w ciągu 14 dni... oczywiście
    nie przerejestrował auta ponieważ nie przeszłoby badań technicznych. OC
    opłacał regularnie. Teraz pojawił się potencjalny kupiec na "trupa" jednak
    bez opłacenia PCC nie da rady dalej... czego może się spodziewać - tylko
    odsetek urzędowych lub podatkowych (chyba do drugie?) czy ma spodziewać się
    kary z US? Pamiętam, że w 2003 spóźniłem się z 2 tygodnie z zapłaceniem PCC
    i zapłaciłem tylko parę groszy odsetek. Jak jest teraz?
    Dzieki z góry

    szauek