    From: mk <marcinkal@_bez_spamu_mkintegrator_del_.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: zawieszenie - fry. zakupu, podatki itp.
    Date: Wed, 02 Apr 2008 14:17:22 +0200

    Witam

    Chciałbym na jakiś czas około 12 miesięcy zawiesić DG. Jest to
    Jednoosobowa DG, KpiR, VAT. ZUS tylko zdrowotna (jestem na 3/4
    zatrudniony w firmie o innym profilu niż DG).
    I teraz pytanka:

    1. Jaka jest procedura, gdzie co zgłosić po kolei?
    2. Jakie koszty?
    3. Mam kasę fiskalną, raporty robię normalnie, mimo, że nie będę
    prowadził DG?
    4. Mam tel. komórkowy na firmę, co z rachunkami w okresie zawieszenia?
    Traktuję jako prywatne, czy wpisuję do KPiR i rozliczam VAT?
    5. Czy wtedy składam VAT-7?

    dzięki
    pozdr.
    mk