    From: "honorata" <h...@n...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: zdalny odbiór wynagrodzenia za zlecenie
    Date: Thu, 28 Aug 2008 08:50:06 +0200

    witajcie

    mam taki problem - podpisałam ze zleceniodawcą umowę-zlecenie na pół roku.
    Jest to zlecenie zdalne. Wynagrodzenie wg umowy ma być wypłacane co miesiąc,
    przelewem na konto. Jednak teraz okazuje się, że żeby otrzymać kasę muszę
    wystawić co miesiąc rachunek, pojawić się w firmie i osobiście podpisać
    papiery. Nie mam mozliwości raz na mies. jechać przez pół Polski, nie było
    z resztą o tym mowy. Czy istnieje wyjście z tej sytuacji - przesyłanie
    dokumentów pocztą lub upoważnienie kogoś do podpisu? Jeśli macie wzór
    jakiegoś upoważnienia proszę o podesłanie... Może macie inne pomysły jak
    wyjść z tej sytuacji.

    Dodam że współpraca przebiega świetnie i poza tym problemem jestem ze
    wszystkiego bardzo zadowolona.

    --
    pozdrawiam,

    honorata