    From: z...@p...pl (zwolu)
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: [znowu] eksport uslug informatycznych
    Date: 10 Jan 2002 06:01:18 -0800

    Wracam do czesto powtarzanego watku eksportowania uslug
    informatycznych.

    Sprawa wyglada w moim przypadku tak:
    1. Jest klient w Niemczech
    2. Ja pracuje w Niemczech na postawie zielonej karty dla IT
    3. W Polsce mam zarejestrowana dzialalnosc gospodarcza

    Czy w tym przypadku wykonujac zlecenie dla klienta mozna mu wystawic
    fakture VAT ze stawka 0? Jak bedzie to wygladac ze strony prawa
    niemieckiego - czy wykonanie uslugi na terenie Niemiec moze wymagac
    posiadania dodatkowego zezwolenia?

    Pozdrowienia,
    Piotr Zwolinski