    From: "CzeslawEm." <n...@h...homelinux.net>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: zwrot za podroz zagraniczna
    Date: Mon, 18 Feb 2008 22:51:30 +0000 (UTC)

    Potrzebuje porady od specjalistow lepszych ode mnie.

    Sytuacja:
    Prowadze dzialalnosc, KPiR, wystawiam pewnej firmie faktury.
    Ta firma wysyla mnie za granice. Nie chce kupic mi biletu na samolot
    bo nie jestem jej pracownikiem. Mam go kupic sam robiac sobie
    delegacje. Oni mi potem zwroca wydatki.

    Pytanie brzmi: W jaki sposob zwroca ?
    Wystawiam im fakture pod tytulem "zwrot wydatkow" ?
    A co z VAT-em ?
    Ja sam przeciez mam tylko diety.

    Jesli nie nalicze - potrzebuje kod z klasyfikacji towarow i uslug
    upowazniajacy mnie do tego, w dodatku mam
    sprzedaz zwolniona a to juz niezla zabawa na
    przyszlosc, rozliczanie proporcjonalne itd ...
    A w ogole to chyba zly pomysl.

    Nie znalazlem na necie idei, moze tutaj ...
    --

    czeslawAT[217dot96dot227dot156]