  • 1. Data: 2008-04-07 14:14:01
    Temat: 1% a blad w PIT
    Od: "zlotawy" <paraliczb@NO_SPAM_orange.pl>

    http://www.rp.pl/artykul/117097.html

    a wiec mozna zadeklarowac tak dochody, aby na swoja ulubiona organizacje
    pozytku publicznego wplacic 10000 pln. a 1 maja zlozyc korekte.

    zlotawy

  • 2. Data: 2008-04-10 11:16:06
    Temat: Re: 1% a blad w PIT
    Od: "Snake Plissken" <v...@p...onet.pl>

    ta, jasne - a kara za niewplacenie do 30 kwietnia niedoplaconego podatku ?

  • 3. Data: 2008-04-10 11:26:46
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    Snake Plissken pisze:
    > ta, jasne - a kara za niewplacenie do 30 kwietnia niedoplaconego podatku ?

    Można wpłacić, potem zwrócą ;)

    L.

  • 4. Data: 2008-04-10 11:27:32
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    Snake Plissken pisze:
    > ta, jasne - a kara za niewplacenie do 30 kwietnia niedoplaconego podatku ?

    A tak w ogóle można ukarać za niewpłacenie podatku w terminie, jeśli
    później złożyło się korektę, zgodnie z którą (i zgodnie ze stanem
    faktycznym) podatek nie należał się?

    L.

  • 5. Data: 2008-04-10 12:30:17
    Od: "Snake Plissken" <v...@p...onet.pl>

    Ja tam nie wiem, ale możesz zrobić taki eksperyment. Być może nawet nie
    wciągną Cię potem na listę swoich "ulubionych" podatników :D