  • 1. Data: 2005-03-13 19:57:42
    Temat: 1% na org pp
    Od: "svobo" <s...@n...pf.pl>

    witajcie,
    złozyłem juz PIT-36 za 2004r w US, i przeczytałem gdzies dzisjaj ze
    mozna wpłacic kwote w wysokości 1% podatku na śmigłowiec "Sokół " TOPR-u
    i o te kwotę zmniejszyc podatek do zapłacenie.
    Tylko jezeli ja wpłace na TOPR te 1% teraz (dzisjaj, jutro , pojutrze),
    a podatek jest za 2004r., to mam prawo do zmiejszenie kwoty podatku za
    2004r. należnej do zapłacenia?
    pzdr

  • 2. Data: 2005-03-13 20:05:44
    Temat: Re: 1% na org pp
    Od: spp <s...@o...pl>

    svobo napisał(a):
> [...]
    > Tylko jezeli ja wpłace na TOPR te 1% teraz (dzisjaj, jutro , pojutrze),
    > a podatek jest za 2004r., to mam prawo do zmiejszenie kwoty podatku za

    Teoretycznie nie, ale zawsze możesz złożyć odpowienią korektę :)

    --
    spp

  • 3. Data: 2005-03-13 20:07:32
    Od: "Bartosz" <b...@p...onet.pl>

    Kwote na OPP przy podatku za 2004, wplacasz od dnia 1 stycznia 2005 do dnia
    poprzedzajacego zlozenie zeznania do US.
    Wiec jesli juz zlozyles PIT36- to musisz :
    1. Wyliczyc ile mozesz wplacic na OPP
    2. Wplacic
    3. Zlozyc korekte zeznania za 2004 rok.