  • 1. Data: 2008-04-08 06:39:39
    Temat: Internet i remont
    Od: "kinrei" <m...@o...pl>

    Nie mogę się doszukać w archiwum grupy odpowiedzi na moje pytania więc
    pozwoliłem sobie założyć nowy wątek.

    Mianowicie:
    a) internet
    -czy odliczenia za internet liczymy z kwoty netto czy brutto?
    -odliczamy 19% czy 22% ?
    -odliczamy go od dochodu czy od podatku ?
    b)
    -ulgę remontową odliczamy od dochodu czy od podatku ?
    -czy odliczamy tylko te materiały ktore mają 22% vatu czy te z 7 % też ... a
    może tylko te których vat wzrósł z 7 % na 22% ?
    -w której części formularza PIT D wpisujemy te odliczenia?

    Jeśli ktoś pofatyguje się i odpowie ma moje pytania będę bardzo wdzięczny.
    Z góry dzięki
    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2008-04-08 07:53:40
    Temat: Re: Internet i remont
    Od: "Andrew" <anbereda@poczta.(onet).pl>

    > Mianowicie:
    > a) internet
    > -czy odliczenia za internet liczymy z kwoty netto czy brutto?
    > -odliczamy 19% czy 22% ?
    > -odliczamy go od dochodu czy od podatku ?

    Od dochodu w kwocie brutto.

> [...]
    > a może tylko te których vat wzrósł z 7 % na 22% ?
    > -w której części formularza PIT D wpisujemy te odliczenia?

    Hę???? Nie ma ulgi remontowej, chyba ze masz coś z lat poprzednich co
    odliczyłes a nie starczyło Ci podatku na zwrot.
    Odzyskac mozesz jeszcze różnicę między 7 a 22 % Vat ale to juz zupełnie inna
    bajka, zupełnie inny formularz nie związany z pit.
    Andrew

  • 3. Data: 2008-04-08 10:43:01
    Od: "kinrei" <m...@o...pl>

> [...]
    > Odzyskac mozesz jeszcze różnicę między 7 a 22 % Vat ale to juz zupełnie
    > inna bajka, zupełnie inny formularz nie związany z pit.

    A możesz (może ktoś inny) napisać nieco więcej na ten temat?

  • 4. Data: 2008-04-08 10:48:30
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    kinrei pisze:

    > A możesz (może ktoś inny) napisać nieco więcej na ten temat?

    Tylko leniuchy zadają takie pytania.
    Googla wyłączyli?

    Ogólne informacje najpierw sobie znajdź, pytaj o to czego nie rozumiesz
    a nie o elementarz.

    Maddy

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl
    GG: 5303813

  • 5. Data: 2008-04-08 11:13:10
    Od: "kinrei" <m...@o...pl>

> [...]
    > Googla wyłączyli?
    >
    > Ogólne informacje najpierw sobie znajdź, pytaj o to czego nie rozumiesz a

    Szczerze mówiąc spodziewałem się, że ktoś tak odpisze.
    Proszę sobie wyobrazić, że najpierw szukałem na necie, potem dopiero
    znalazłemtę grupę i zadałem na niej pytanie.
    Niestety nie mam rozeznania w temacie podatków, gdyż zajmuje się czymś
    zupełnie innym.
    Zamiast pouczać i się wymądrzać mogła Pani poprostu pomóc, albo wogóle nie
    fatygować się i nie odpisywać na mojego posta.

  • 6. Data: 2008-04-08 11:41:28
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    kinrei w <news:ftfkcm$hcf$1@nemesis.news.neostrada.pl>:

    > Proszę sobie wyobrazić, że najpierw szukałem na necie, potem dopiero
    > znalazłemtę grupę i zadałem na niej pytanie.

    Dlaczego nie zadałeś pytania googlowi najpierw?

    <http://groups.google.pl/groups?as_q=zwrot+vat+remon
    t&scoring=d&as_ugroup=pl.soc.prawo.*>

    --
    Tomasz Nycz
    [priv-->>X-Email]

  • 7. Data: 2008-04-08 11:52:43
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    kinrei pisze:

> [...]
    > pouczać i się wymądrzać mogła Pani poprostu pomóc, albo wogóle nie
    > fatygować się i nie odpisywać na mojego posta.

    Czemu nie? To grupa dyskusyjna a nie "ostatnia deska ratunku dla ludzie
    niepotrafiących sformułować jednego prostego zapytania w googlu".

    Maddy

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl
    GG: 5303813

  • 8. Data: 2008-04-08 12:08:23
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    kinrei wrote:
    [...]>
> [...]
    > Zamiast pouczać i się wymądrzać mogła Pani poprostu pomóc, albo wogóle nie
    > fatygować się i nie odpisywać na mojego posta.

    http://rtfm.killfile.pl/#lajza

    p. m.