  • Data: 2006-11-22 12:07:53
    Temat: Jak skorygować nr FV?
    Od: "/RookArt/" <g...@u...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam. Jak mogę skorygować błedny nr FV.
    Sytuacja wygląda następująco.
    Wystawiłem FV np. z nr 11 a okazuje się że powinien być nr 13.
    Pod pozycjami 11 i 12 mam już inne FV. Błąd wynikł z powodu
    używania dwóch kompów do wystawiania FV.
    Doczytałem się, że Notę Korygującą może wystawiać nabywca
    a co ze sprzedającym. Na FV nic się nie zmienia tylko NR.
    Czy powinienem wystawić FV korygującą ale w takim razie
    do jakiej FV skoro Nabywcy wysłałem z nr 11 a mam ją zaksięgowaną
    z nr 13.

    pozdrawiam
    cezary