  • 41. Data: 2021-05-18 14:39:01
    Temat: Re: Jakiś program do masowego wypisywania SD-Z2?
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl>

    > <Można się bawić ramkami, ale ja to zazwyczaj robię poprostu ustawiając
    > odpowiednio tabulatory (poziomo) i odległości między liniami.

    Tabulatory mam ogarnięte, ale wydawało mi się, że odległości między
    liniami to jest kwestia definiowania stylów.

    Rozumiem, że da się prościej.
    Dzięki za info - spróbuję. To powinno faktycznie być lepsze od bawienia
    się z tabelkami, czy ramkami.

    Z tabulatorami chyba bywa trochę problemu, bo wydłużenie tekstu może
    spowodować, że coś dalej co trafiało w jakąś pozycję teraz przeskakuje
    na następną. Ale tu nie powinno być z tym problemu.
    P.G.

  • 42. Data: 2021-05-18 14:44:19
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl>

    > O jezu.
    > Nie lepiej kupić za 11 brutto w formacie Excel?
    > np. https://www.iform.pl/sd-z2-p7800

    Jak na razie wiem (choć nie sprawdzałem), że seryjne drukowanie da się
    zrobić łącząc plik typu Writer z arkuszem.

    Nie wiem jak zorganizować seryjne drukowanie dla arkusza w Excelu.
    P.G.

  • 43. Data: 2021-05-18 15:35:54
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 18 May 2021 14:44:19 +0200, Piotr Gałka wrote:

    > Jak na razie wiem (choć nie sprawdzałem), że seryjne drukowanie da się
    > zrobić łącząc plik typu Writer z arkuszem.
    >
    > Nie wiem jak zorganizować seryjne drukowanie dla arkusza w Excelu.

    Ten OpenOffice ma jakis wlasny jezyk makr,
    powinno sie dac napisac takie, ktore wezmie dane z jednego arkusza,
    wpisze w drugi, wydrukuje i tak w petli.

    J.

  • 44. Data: 2021-05-18 16:39:39
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 18.05.2021 o 14:44, Piotr Gałka pisze:

    > Jak na razie wiem (choć nie sprawdzałem), że seryjne drukowanie da się
    > zrobić łącząc plik typu Writer z arkuszem.

    W EXCEL jest taka funkcja "Wyszukaj pionowo". W arkuszu z danymi w
    poziomie dla każdego PESEL zrób dane. i dodaj koniecznie w pierwszej
    kolumnie tzw. lp. W arkuszu do wydruku robisz odpowiednie odwołania oraz
    używasz pola z lp. gdzie na biało na białym wpisujesz kolejne liczby.

    > Nie wiem jak zorganizować seryjne drukowanie dla arkusza w Excelu.
    > P.G.

    Chyba w każdy powinno się to udać.

    --
    Robert Tomasik