eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiKomputer w firmie...Komputer w firmie...
  • Data: 2005-04-11 23:13:11
    Temat: Komputer w firmie...
    Od: "Manius" <k...@t...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Witam
    Prowadzę mała firmę komputerową do tej pory głównie usługi w postaci serwisu
    sprzętu a obecnie troche zmieniłem profil i w związku z tym mam kilka
    problemów księgowych do rozwiązania.
    Do tej pory nie posiadałem komputera firmowego a całą papierkową robotę
    wpisywałem do papierowych ewidencji VAT/sprzedaży/KPiR/przebiegu pojazdu.
    Posiadam zaksięgowane jako koszty dokumenty zakupu podzespołów
    komputerowych. Podzespołów tych używałem do diagnozy usterek sprzętu więc
    potraktowałem je tak jakby narzędzia do wykonywania napraw. Niektóre z tych
    podzespołów uległu uszkodzeniu i nie wiem co z nimi zrobić żeby nie leżały
    mi w firmie a w razie kontroli żeby nikt się nie czepiał...
    Z pozostałych sprawnych podzespołów chciałbym utworzyć teraz komputer,
    którego będę używał na potrzeby firmy.
    Wszystkie podzespoły mają ponad pół roku a niektóre nawet 2 lata ale do
    kompletnego komputera będę musiał jeszcze kilka dokupić...

    Jak mam to wszystko zrobić żeby było zgodnie z prawem i nie sprawiło mi w
    przyszłości kłopotów?

    --
    Mariusz
    KPiR, VAT, memoriał


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1