    From: "email" <e...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Projekty a podatki
    Date: Mon, 25 Sep 2006 20:13:38 +0200

    Witam wszystkich
    Właśnie skończyłem studia podczas których zajmowałem się wykonywaniem
    projektów form wtryskowych.
    Mam znajomego który dawałby mi regularnie jakieś projekty do wykonania ale
    nie wiem jak to
    to ugryżć od strony podatkowej oraz prawnej.
    Dotąd pasowało mi że kasa za projekt, z łapki do łapki.
    Ale plany rodzinne... Jakoś to muszę ubrać.
    Myślałem o założeniu DG ale nie wiem jak wyglądałaby sprawa opodatkowania
    tego typu działalnosci.
    Czy mógłbym rozliczać się z moją (niedługo) żoną.
    Czy któś może mi pomóc i doradzić?
    Emil