  • Data: 2002-04-16 06:59:01
    Temat: Re: Bankowe konto internetowe
    Od: "Rafal K" <y...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Dyskusje tu bywały... i to zaciete :)
    > [...]
    dowód

    > A oni mają TYLKO wydruk strony ?? -:O (to ja poczekam może
    > aż zrezygnują z notariusza... ;> i zdejmą ze strony propozycję
    > posyłania ORYGINAŁU (!) wpisu :>, dzięki za info[1])

    Zrezygnowali :) - zobacz na ich strone...

    > IMHO nie musi być potwierdzony przez bank: mam Inteligo, dokument
    > zdecydowanie ładny :) z cytatem "dokument elektroniczny nie
    > wymaga pieczątki i podpisu banku".

    Taki cytat mozna zawsze napisac np. edytujac strone. De facto mozna napisac
    co sie chce i tu jest problem.

    > Kwestią sporną jest czy wydruk sam w sobie jest DW (po
    > przyłożeniu SWOJEJ pieczątki i SWOJEGO autografu) czy
    > należy *do niego* wystawić typowe DW.
    > Chyba większość grupowiczów "zamieszanych" wystawia DW (ja też).

    Wlasnie - pisalem o tym tydzien temu. DW mozna wystawic tylko na okreslone
    (w rozporzadzeniu MF) wydatki. Samym dowodem (takim jak faktura) sa dowoty
    oplat pocztowych i bankowych - ale czy przelew jest oplatą bankowa czy
    oplatą bankowa jest tylko oplata za jego wykonanie (np. 5 zl)? Jezeli to
    drugie, to jak do cholery prawidlowo zaksiegowac ZUS ? Czy ktos moze napisac
    jednoznacznie i podac podstawe prawna ?

    Pozdrawiam,
    Rafal.