  • Data: 2007-07-06 09:51:24
    Temat: Re: Co ma zrobić?
    Od: mvoicem <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Fri, 06 Jul 2007 10:06:08 +0200, Gotfryd Smolik news napisał(a):
    [...]
    > ...z wyłączeniem majątku w DG dla ścisłości, ale tak.
    > No i teraz ktoś przekracza ów zarząd zwykły - bez wiedzy i zgody
    > małżonka
    > nabywa coś "na majątek odrębny", tak JAKBY to było z pieniedzy które
    > ktoś mu (imiennie) podarował.
    > Sam zakup będzie "na niego" czy "na małżonków"?

    Mnie przekonuje to co Robert pisze ... to tak jakbym ci ukradł 30tys i
    poszedł kupić za nie samochód. Samochód jest mój, mimo że kupiony za
    ukradzione pieniądze.

    Ale to nie zmienia faktu, że masz rację (IMHO) co do tego że DR nie jest
    wystarczającą podstawą do tego żeby uznać że nie ma współwłasności.
    Jednak współwłasność małżeńska jest normą, od której istnieją rozmaite
    wyjątki.

    p. m.