  • Data: 2007-09-15 13:43:58
    Temat: Re: DG bez meldunku
    Od: "dekazzze" <d...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik <b...@g...com> napisał w wiadomości
    news:1189755930.026478.18170@d55g2000hsg.googlegroup
    s.com...
    On 13 Wrz, 23:51, Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> wrote:

    > jakos nie mam potrzeby mscic sie na urzednikach, oni albo są gnusni,
    > albo niedouczeni, albo, co najbardziej prawdopodobne - przeszkoleni w
    > ten sposób.
    > podejrzenia Pani Naczelnik mnie tylko zasmuciły - bo potwierdzają, że
    > problem podsłuchiwania, podejrzewania i braku zaufania nie jest
    > wynalazkiem braci blizniakow, tylko bierze sie z jego elektoratu.
    >
    > uzbroję się w ustawy i jadę walczyć w poniedziałek :-) jakoś tak
    > czuję, że ktoś ogranicza moje prawa obywatela.
    >
    > dziękuję!!!

    miałem to samo a tak się skłąda, że często uczestniczę / pomagam w
    załatwianiu tych formalności partnerom biznesowym i...
    ...zaczęło się we Wrocławiu, gdzie Pani powiedziała, że osoby bez meldunku
    mogą zarejestrować działalność wyłącznie w Warszawie...
    ...ja niestety posłuchałem tej ignorantki i pojechałem do Wawki, gdzie pani
    mało z krzesłą nie spadła jak to usłyszała i pokazala mi ustawę
    o swobodzie działalności gospodarczej i ze śmiechem powiedziała że trudno
    jej uwierzyć, że ta Pani z okienka we Wrocławiu jej nie zna...
    ... w ustawie stoi jak byk, że możesz założyć działalność w miejscu gdzie
    zamierzasz przebywać/ prowadzić działalność!! od tego czasu
    miałem kilka podobnych przypadków, jednak nie dałem się i w walce z
    urzędnikami zawsze wygrałem uświadamiając ich w błędzie...
    ...te dziwne osoby pracujące przy rejestracji DG faktycznie nie znają czesto
    podstawowej ustawy, ot taki kraj że wszędzie ciemnota i
    praca załatwiona po znajomości... i Jak ktoś ma meldunek w Poznaniu, a chce
    zarejestrować działalność w Malborku to go odsyłają
    głupie baby do Poznania :D a człowieka bez meldunku z Wrocławia na wycieczkę
    wysłały do Warszawy... skąd ta kobieta miała taki głupi
    pomysł wogóle?? jakieś idiotyczne plotki powtarzają a podstawowej ustawy nie
    znają, poprostu horror...

    pzdr,
    dkz...