  • Data: 2003-05-06 13:03:12
    Temat: Re: Jaka przyjac kolejnosc???
    Od: "Wioletta Bogusz" <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Biedrona" <m...@b...com> napisał w wiadomości
    news:b985mq$k7m$1@inews.gazeta.pl...

    > głupie pytanie
    > oczywiście że wpierw DG
    Może dla Ciebie jest głupie. To wszystko zależy od inwestycji, jaką
    pochłonie remont lokalu. Jeżeli remont będzie trwał krótko, a będzie wymagał
    dużych nakładów, to lepiej zarejestrować działalność, brać faktury, a potem
    je odliczyć od dochodu. Powstają tutaj wszystkie obciążenia, które są w tym
    momencie dodatkowym kosztem. Na przykład ZUS.
    Jeżeli koszt remontu nie będzie zbyt wielki, a z pewnych względów potrwa on
    trochę, może lepiej wstrzymać się z rejestracją, bo nikogo nie będzie
    obchodziło, czy masz prawie 700 zł na ZUS.

    Wiola