  • Data: 2021-04-19 11:55:45
    Temat: Re: Jakiś program do masowego wypisywania SD-Z2?
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2021-04-17 o 20:00, m4rkiz pisze:

    > Nie znam szczegółów ale gdybym był na twoim miejscu to
    > najprawdopodobniej zrobiłbym 'fikcyjną' darowiznę wystarczającą na
    > dłuższy okres czasu, zgłosił,

    Aby zgłosić trzeba przelewem (bo zażyczą sobie potwierdzenia).
    Aby przelać trzeba mieć od razu tę wystarczającą na dłuższy czas kasę.
    No i przy założeniu, że to fikcyjnie to ona musi jakoś wrócić.

    Ja na razie zgłosiłem (czyli syn zgłosił) na jednym druku.
    Na druku jest na końcu trochę miejsca na jakieś wyjaśnienia. Dopisałem
    tam, że zgłoszenie dotyczy stu iluś tam przelewów w okresie .... na
    łączną kwotę ... i że próg 9673 został przekroczony 15.12.2020.

    Zobaczymy. Chyba głowy nie urwą.

    Ja po prostu uważam te przepisy za durne i mam nadzieję, że co
    mądrzejszy urzędnik też tak uważa.
    Tylko jemu pewnie nie wolno tak powiedzieć. Tak wnioskuję z tej
    odpowiedzi jaką dostałem, że każdy przelew mam zgłaszać na osobnym druku.
    P.G.