    From: Piotr Gałka <p...@c...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Date: Sat, 15 May 2021 14:17:09 +0200
    <s59rln$k8j$1$PiotrGalka@news.chmurka.net>
    <s5dvb9$cba$1$m4rkiz@news.chmurka.net>
    <s5eof9$tf9$1$PiotrGalka@news.chmurka.net>
    <s5f7q2$6cd$1$m4rkiz@news.chmurka.net>
    <s5jk32$n8e$1$PiotrGalka@news.chmurka.net>
    <s5moob$io4$1$m4rkiz@news.chmurka.net>
    <s7oa6v$85t$1$PiotrGalka@news.chmurka.net>
    <609fafce$0$536$65785112@news.neostrada.pl>

    > Nie śledziłem wątku od początku. Ja mam następujący patent na
    > generowanie seryjne dokumentów wpisywanych w druki oparty na pakiecie MS
    > OFFICE.
    > 1) Skanuję druk;
    > 2) Umieszczam go na pustej stronie (stronach) w WORD;
    > 3) Tworzę tabelę z danymi zmieniającymi się (WORD, EXCEL, ACCESS);
    > 4) Ustawiam obrazek druku jako "na wskroś" pod tekstem (WORD);
    > 5) Robię tzw. "korespondencję seryjną". Stałe rzeczy wpisuję "z palca",
    > a zmienne pobieram z tabeli;
    > 6) Usuwam obrazek, albo ustawiam jego właściwości na niedrukowane;
> [...]

    Dzięki.
    Na p.m.e ktoś mnie naprowadził na to, że mogę grafikę druku podłożyć -
    skoro sam druk też mam wydrukować i pisać bezpośrednio na tym i drukować
    wszystko od razu, a nie celować w to.
    Jakoś nie pomyślałem - praktycznie nie znam Worda - nie przyszło mi do
    głowy, że tam można pisać po grafice.

    Pamiętam, że kiedyś próbowałem z pdf-a wyłuskać grafikę o rozsądnym
    rozmiarze (dawno, dawno) i kojarzy mi się, że wtedy rozwiązaniem było
    wydrukowanie teoretycznie na A0 czy A1 i zapisanie w formacie bitmapowym.
    Bo (chyba Acrobat Reader) przyjmował na sztywno jakąś niską dpi i to
    była metoda uzyskania większej dpi.
    Muszę znów popróbować.
    P.G.