    From: Piotr Gałka <p...@c...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Date: Mon, 17 May 2021 19:44:59 +0200
    <s59rln$k8j$1$PiotrGalka@news.chmurka.net>
    <s5dvb9$cba$1$m4rkiz@news.chmurka.net>
    <s5eof9$tf9$1$PiotrGalka@news.chmurka.net>
    <s5f7q2$6cd$1$m4rkiz@news.chmurka.net>
    <s5jk32$n8e$1$PiotrGalka@news.chmurka.net>
    <s5moob$io4$1$m4rkiz@news.chmurka.net>
    <s7oa6v$85t$1$PiotrGalka@news.chmurka.net>
    <609fafce$0$536$65785112@news.neostrada.pl>
    <s7oe3t$aql$1$PiotrGalka@news.chmurka.net>
    <60a04bf3$0$509$65785112@news.neostrada.pl>

    > Twój adres email nie istnieje. Jak napiszesz do mnie na priv z
    > istniejącego, to Ci wyślę SD-Z2 w pliku WORD-a :-)

    Zaraz spróbuję się odezwać, choć nie wiem czy się przyda. WORD-a nie
    mam. Wydaje mi się, że dokumenty z WORDa (czasem bank przy kredytach
    firmowych chciał aby coś mu wypełnić) otwierane pod OpenOffice, czy
    LibreOffice otwierały się trochę odbiegające od oryginału.

    Miałem tylko krótką chwilę na eksperymenty.
    Mogę bez problemu strony SD-Z2 zapisać w png 300dpi czy 600dpi i wstawić
    je pod OpenOffice Writer.
    Chyba jak marginesy ustawię na 0 to choć krzyczy, że chcę pisać poza
    zakresem wydruku drukarki to chyba skala wydruku będzie taka sama jak
    drukowanie bezpośrednio z pdf-a SD-Z2 - do sprawdzenia.

    Ktoś mi pisał, aby do trafiania tekstem użyć tabeli. Być może, ale nie
    wiem czy ramki nie będą lepsze, bo każdą można płynnie pozycjonować - do
    sprawdzenia.

    Korespondancja seryjna - do rozkminienia.

    Moim głównym problemem jest lawinowo znikający czas.
    W piątek zeszło mi do wieczora na kombinowaniu co zrobić z brakującymi 8
    pozycjami w BOMach.
    A dziś mam to samo ale od innego podwykonawcy. Z zamówionych 1000szt
    scalaków udało mu się zdobyć 332szt i co z tym robimy. U żadnego znanego
    mu dystrybutora elementu nie ma, a 1000 płytek już zamówione.
    Rozważam przeprojektowywanie płytki tylko z tego powodu. A te już
    zamówione - obłoży się elementami jak świat znormalnieje.
    Jeśli stanie na przeprojektowywaniu to nie będzie to pierwsza taka
    robota w ostatnich dniach. A inne rzeczy 'na wczoraj' czekają.
    Ostatnio tak jest codziennie - cały czas w trybie ratunkowym, a tu się
    mam zajmować głupim drukiem seryjnym.
    No nic - raz do opanowania i będzie z górki.
    P.G.