  • Data: 2005-01-18 22:32:27
    Temat: Re: KPiR (było: komputer dla firmy...)
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Tue, 18 Jan 2005, Jarek Spirydowicz wrote:
    [...]
> [...]
    >+ > >+ > formalne dla księgi - sprawdź że rozp. ds. KPiR dopuszcza prowadzenie
    >+ > >+ > KPiR *w komputerze* pod warunkiem robienia *wydruków* :)
    >+ > >+ >
    >+ > >+ Eee, to ja się poczepiam. Tych warunków więcej jest :)
    >+ >
    >+ > A to ja się nie będę bronił, bo więcej ich jest ;)
    >+ >
    >+ > A konkretnie to który - oprócz posiadania "instrukcji" i poza tymi
    >+ > które *i tak* obowiązują na KPiR oczywiście - miałeś na myśli ?

    ???
    Bo jeśli księga jest "prowadzona komputerowo" to wymagane są wydruki.
    Czyli *jest różnica* wobec innych form "prowadzenia".

    >+ Ale niech będzie - ten trzeci: przechowywanie na
    >+ nośnikach magnetycznych

    No minister to się popisał.
    Błysnął niczym flash w moim fotoaparacie... ale nie ten flash
    oczywiście do którego mógłbym KPiR zapisać :>

    IMHO głupota (podobna do zakazu rejestrowania pojazdów z silnikiem
    dwusuwowym - ZAMIAST zakazu rejestrowania pojazdów które nie
    spełniają technologicznie pewnych norm, a różnica jest istotna
    bo silniki dwusuwowe "mało kopcące" istnieją, tyle że ze względów
    ekonomicznych NA RAZIE nikt nie produkuje).
    Ale co robić... :[

    No i masz rację :)

    --
    pozdrowienia, Gotfryd